דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי מעצבים לנערות 

מאת    [ 30/08/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4009 פעמים ]

תחום האופנה הוא תחום ענק המגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה, בישראל ובעולם כולו. בתוך תחום האופנה ניתן למנות תחומי משנה שונים ונפרדים, כאשר כנראה שהתחום הידוע והמשמעותי ביותר בעולם זה הוא התחום של בגדי מעצבים. הכוונה אינה בהכרח רק לאותן תצוגות אופנה גרנדיוזיות, אשר סביר להניח כי הן גם המקום האחרון בו נראה מישהי הולכת לבושה בבגדים הססגוניים הללו, אלא לכל תחום בגדי המעצבים – גם בגדים פשוטים יחסית, אשר עוצבו בקפידה על ידי טובי המוחות בענף האופנה, על מנת לספק פתרונות לבוש מקוריים ויוקרתיים להמוני אנשים אשר מעוניינים להתלבש ב"סטייל".

אם לכל אותם אנשים מגיע להתלבש בסטייל, אין כל סיבה כי גם לצעירים ולצעירות שבינינו, או ליתר דיוק – לנערות הנמצאות בגילאי העשרה ומתעניינות במיוחד בלבוש כללי ובבגדי מעצבים באופן ספציפי, יהיו  בגדי מעצבים ססגוניים המעוצבים ומותאמים במיוחד עבורן.

 

בגדי מעצבים, קעקועים ועוד – הנוער עושה בימינו הכל

הקלישאה הגורסת כי הנוער כיום הוא "בוגר" ופעיל יותר מכל בחינה שהיא כבר מגיל צעיר היא קלישאה נכונה מאין כמוה. בעוד ניתן לראות צעירים וצעירות בני עשרה שותים אלכוהול וחוגגים מגיל צעיר, כך ניתן לראות אותם מקדימים את זמנם וגילם גם בכל הנוגע לגנדור והתייפייפות, ולראיה כל אותם נערים ונערות המתהדרים בקעקועים החל מגיל צעיר, כמו גם באיפור מקצועי ואפילו – בגדי מעצבים.

בניגוד לאיפור מקצועי או קעקועים – תחומים הקיימים בלי קשר לבני נוער, אשר פשוט בוחרים לקחת בהם חלק, תחום בגדי המעצבים הוא מעט שונה. נכון שישנם בגדי מעצבים רבים בעולם, אך בפועל מדובר בתחום המיועד בראש ובראשונה למבוגרים, או יותר נכון – למבוגרות. לפני שנים מספר זיהו מעצבים ובתי אופנה גדולים רבים את הפוטנציאל הכלכלי העצום הקיים בשוק בגדי המעצבים עבור נערות ואפילו ילדות, ומאז נמכרים בכל רחבי העולם אינספור דגמים שונים של בגדי מעצבים לנערות. כך, ניתן לראות כיום כמעט בכל מקום נערות בגילאים שונים המסתובבות עם בגדי מעצבים ססגוניים, ייחודיים ומיוחדים – כאלו אשר עוצבו ותוכננו במיוחד עבור נערות ובני נוער.

 

מה אומרת העובדה כי קיים בעולם כיום תחום שלם של בגדי מעצבים עבור נערות בנות עשרה? האם מדובר בתופעה חיובית המראה על מודעות אסתטית גבוהה ועל פיתוח מואץ של תחום אומנותי בטבעו – תחום עיצוב האופנה, או שמה מדובר בתופעה בעייתית במובן מסוים, אשר מהווה חלק מתהליך "אובדן הנעורים" המתרחש בקרב בני נוער כיום, אשר כפי שציינו עושים הכל מוקדם יותר מאי פעם, ולא ממש חווים שנים ארוכות ורבות של תמימות נעורים?

כל אחד יקבע בעצמו את תשובתו לשאלה זו. מה שבטוח הוא כי לרשות נערה ממוצעת בעולם כיום, המעוניינת להיראות במיטבה ו"לדפוק הופעה" מרשימה במיוחד, עומדות אינספור אופציות שונות של בגדי מעצבים ייחודיים וססגוניים...

צוות כותבי מאמרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב